4 września 2014

W objęciach starożytności


Brzoskwiniową sukienkę (tego lata pokochałam ten kolor) dorwałam na wyprzedażach jeszcze w Poznaniu i nie wiedząc, czy będę miała okazję założyć ją na wakacjach (z założenia była kupiona z myślą o sezonie weselnym ;) ), upchnęłam ją w walizce. I dobrze się stało, ponieważ swoim stylizowanym na stroje starożytnych Rzymian krojem, pięknie wkomponowała się w architekturę miasteczka, pomimo tego, że ta została ukształtowana przez Wenecjan dopiero w XIII wieku. Dodatkowo okazało się, że sukienka równie świetnie wygląda w mniej formalnej niż weselna stylizacji. :)
















Sukienka - Sisley
Zdjęcia: Łukasz Nowakowski

8 komentarzy:

  1. Śliczna sukienka, podoba mi się cała stylizacja jest naturalna i niewymuszona, przez co pełna uroku:) A plenery cudowne!

    OdpowiedzUsuń
  2. piękny kolor i fason sukienki, bardzo ci pasuje :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow piękna jest ta sukienka :)

    OdpowiedzUsuń
  4. o tak, świetna sukienka. To ona przyprowadziła mnie na Twojego bloga z Modnejpolki. Super look.

    OdpowiedzUsuń
  5. piękna kreacja, wyglądasz w niej bardzo świeżo!
    pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękna Pani.

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy serdecznie za opinie / komentarze ^^ Czytamy wszystkie i staramy się odpowiadać w ramach możliwości.
Będzie nam miło, jak dodasz nas do obserwowanych i polubisz na facebooku =^.^=
Pozdrawiamy
Sylwia, Paulina, Natalia

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...