8 lutego 2015

2015/02/08


Chwilo trwaj! Czas tak szybko biegnie... coraz mniej tych wolnych leniwych chwil - ciągły pośpiech i stres, że jak przystaniemy choć na moment to nie będziemy wystarczająco doskonali. Jak dla mnie to zbyt wielkie poświęcenie dla doskonałości. Bo czy w doskonałości można być naprawdę szczęśliwym?  Dlatego (często ku niezadowoleniu Pana męża:)) nie zrobię czegoś na czas, odłożę sprzątanie, zmywanie lub inne "anie" czy "enie" i pójdę poczytać albo poprzytulać psa albo poprostu złapię chwilę niebytu:) Teraz na przykład zlew pełny a ja piszę posta, ale czy ktoś ucierpi jak pozmywam za godzinę? NIE. Za to ja zrobię coś tylko dla siebie i będzie to moja chwila radości.
Mężu mój ukochany, mówię do Ciebie z tej blogowej ambony - zostaw te naczynia, pozmywam za chwilę:P
Wy też czasem jesteście niedoskonałe i co najważniejsze cieszy Was ten stan?












/ blouse - atmosphere, jeans - sh /
zdjęcia: Brodi

26 komentarzy:

  1. każdy jest niedoskonały. ale ważne jest by być lepszym każdego dnia ;)
    świetną masz bluzkę. ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne zdjęcia-,z których bije ciepło domowej atmosfery . Tylko się relaksować.Bardzo ładnie wyglądasz.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Domowe ciepło to podstawa, dlatego staram się ocieplać wnętrza coraz to nowymi wnętrzaeskimi pomysłami, które niedługo postara się Wam pokazać:) ale tak naprawdę to domownicy są głównym źródłem ciepła:)

      Usuń
  3. Bardzo fajne sympatyczne, przyjemne zdjęcia !! Piękna dziewczyna !! Pozdrawiam :)

    http://fashionseba.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. proszę, rzadziej myć gary, a więcej pisać postów, bo lubimy czytać i oglądać ;) Panie Mężu pięknej Pauliny, masz dwa wyjścia, weź myj te gary bez szemrania, albo też załóż bloga :D
    ps.Mój przyjaciel spod ołtarza jeszcze nie założył, dlatego siedzi w kuchni i właśnie smaży naleśniki ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. N o z taką motywacją to mogę się nieco zatracić:)

      Usuń
  5. piękny piesek :) obserwuje i zapraszam do tego samego;) http://obiektywniepozakadrem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Chwilo.........Trwaj!!! Bardzo ładne zdjęcia*****

    OdpowiedzUsuń
  7. Piesio fajny. ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ps. Dla psów zawsze jesteśmy doskonałe. ;D

    OdpowiedzUsuń
  9. dążenie do perfekcji zabija radość życia i kończy się wrzodami żołądka ;)
    zawsze to sobie powtarzam ;)

    święty spokój jest najpiękniejszym, czego można chcieć - o!

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny post! Do doskonałości mi daleko jak stąd do księżyca, jednak wciąż mam to okropne uczucie, że muszę coś jeszcze zrobić, coś jeszcze poprawić, natrętne myśli kiedy nie pozmywałam lub krzywo powiesiłam koszulę w garderobie. A przecież NIC się nie stanie jeśli ta koszula będzie tak wisiała całą noc....

    Potrzeba mi więcej przypominania o tym, że nie zawsze wszystko musi być perfekcyjne :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jakie ładne te Twoje zdjęcia! :) Wyglądasz przeuroczo! :) I jaki słodki piesek. :3
    Co do wolnych leniwych chwil... Rzeczywiście, coraz mniej ich. :( Ciągle jakiś pośpiech... Ech. :<

    OdpowiedzUsuń
  12. Niedoskonałości są urocze, nie walczmy z nimi, zróbmy z tego atut! ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Wciąż się tego uczę, bo kurcze nie umiem przysiąść, jak wiem, że mam jeszcze to i to i tamto do zrobienia:) ale staram się mieć to w pompie i czasem się udaje. Pięknie wyglądasz:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Dziękuję za miłe slowa u mnie ;)
    świetny post, bardzo podobają mi się zdjęcia ;)
    Pozdrawiam, http://xblueberrysfashionx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja też takie chwile błogiego lenistwa uwielbiam, choć mam ich niewiele ostatnio;)
    Ty i psiak wyglądacie super!:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Naczynia nie zając, nie uciekną :P hehe
    Świetne masz te portaski, uwielbiam takie podarciuchy <3
    pozdrowionka :)
    Daria

    OdpowiedzUsuń
  17. Ale Słodziak z tej Twojej psinki ;)
    Świetne zdjęcia <3

    OdpowiedzUsuń
  18. Każdy czasem jest niedoskonały i to jest bardzo fajne :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Found your blog and I’d like to say that I’m in love with it! You have interesting posts and everything is beautiful! Amazing!
    I’ll be happy to see you in my blog!)

    Diana Cloudlet
    http://www.dianacloudlet.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. IDEALNA TA BLUZA!
    pozdrowienia i całusy na Walentynki

    Ola z Fashiondoll.pl

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy serdecznie za opinie / komentarze ^^ Czytamy wszystkie i staramy się odpowiadać w ramach możliwości.
Będzie nam miło, jak dodasz nas do obserwowanych i polubisz na facebooku =^.^=
Pozdrawiamy
Sylwia, Paulina, Natalia

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...